A Review Of لمینت

Wiki Article

خود ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن انسان دچار مشکل نشده و سازگاری دارد.

امروزه تکنیک های بسیار مدرن و پیشرفته ای برای کنترل درد به وجود آمده است که سبب می شود تا درد ناشی از جراحی های مختلف دندانپزشکی به حداقل برسد.

در ابتدا باید سطح دندان از جرم و تارتار پاک شود. سپس دندان آسیب دیده کشیده می‌شود. در مرحله بعد شاید لازم باشد پیوند استخوان انجام شود.

ایجاد سوراخی کوچک درون استخوان فک در محل مد نظر. دندانپزشک این سوراخ را کم کم بزرگ‌تر کرده تا ابعاد آن به اندازه ابعاد ایمپلنت دندان شود.

در این پروسه وضعیت لثه جراحی شده، سلامت دندان، عدم وجود عفونت و استخوان فک مورد بررسی قرار میگیرد.

لمینت دندان روشی است که برای زیباسازی دندان‌ها استفاده می‌شود. در این روش نواقص ظاهری دندان‌ها مثل شکستگی یا لب‌پرشدگی ترمیم می‌شوند. خوشبختانه با وجود لمینت دندانی دیگر داشتن لبخندی زیبا و جذاب، یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست.

زمان بهبودی فک پایین تقریبا ۵ ماه و زمان بهبودی فک بالا تقریبا ۷ ماه است.

شکل و راستای سطح تماس اباتمنت و ایمپلنت را در قالب گیری الگو برداری و کپی می کند تا موقعیت ایمپلنت به here دقت مدل شود.

این موضوع نه تنها جنبه درمانی دارد بلکه از نظر زیبایی هم بسیار مهم است.

۴۸ ساعت ابتدایی بعد از لمینت دندان از خوردن غذاها و خوراکی‌های رنگی مثل قهوه، چای، نوشابه و … خودداری کنید. مصرف دخانیات از جمله سیگار و قلیان را کنار بگذارید. روزی حداقل دو بار دندان‌های خود را مسواک بزنید.

بعد از کاشت ایمپلنت دندان بیمار نباید تا یک ماه بعد از عمل جراحی غذا را از طرف ایمپلنت شده میل کند. خوردن مواد غذایی سخت مانند آجیل موجب کاهش طول عمر ایمپلنت خواهد شد.

 ایمپلنت دندان مزایای بسیار زیادی برای جایگزینی دندان نسبت به سایر روش‌ها دارد. این روش به عنوان یک راهکار محافظه کارانه است که هیچگونه تأثیر منفی بر ظاهر فرد ندارد و فرد احساس می‌کند که از دندانهای طبیعی خود استفاده می‌کند.

همچنین این لمینت‌ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. ساخت لمینت لومینیرز تحت انحصار یک شرکت آمریکایی است و قالب باید به نمایندگی‌های این شرکت ارسال شود. به همین دلیل قیمت بالاتری دارند.

متاسفانه باید بگوییم بله. سیگار کشیدن یکی از بدترین مواردی است که نتیجه تمامی زحمات پزشک و بیمار را بر باد می‌دهد.

Report this wiki page